Zasady współpracy

Pierwszym etapem współpracy jest niezobowiązujące spotkanie, podczas którego poznajemy się, omawiamy Wasze marzenia, pomysły i inspiracje.

Następnie, na podstawie zebranych informacji przedstawiam Wam ofertę dopasowaną do Waszych potrzeb.

Po akceptacji oferty, podpisujemy umowę, która jasno określa szczegółowy zakres usług oraz kwestie finansowe.

Na tym etapie mogę już spokojnie przedstawić Wam szacunkowy budżet uroczystości oraz harmonogram prac.

Teraz zaczyna się dziać „magia”,
czyli rozpoczynamy organizację...

Przystępuję do wyszukania idealnego miejsca na Wasz ślub oraz wesele. Następnie, zgodnie z harmonogramem wysyłam Wam oferty poszczególnych podwykonawców.

Bez względu, na którym etapie współpracy się znajdujemy – zawsze jestem do Waszej dyspozycji. Gwarantuję Wam elastyczność, jeśli chodzi o godziny spotkań oraz sposób kontaktu. Odpowiem na każde pytanie! Zwłaszcza, że „ nie ma głupich pytań, są tylko pytania niewypowiedziane”.
Służę radą przy podejmowaniu decyzji.

Pamiętajcie, że moim zadaniem jest przeprowadzenie Was przez zawiłości przygotowań do tego jakże ważnego, ale też stresującego dnia. Jestem przekonana, że wspólnie sprawimy, aby dzień Waszego ślubu oraz wesela był wyjątkowy i niezapomniany dla Was jak i Waszych gości!

Zapraszam do kontaktu!